co jeść na poście Dąbrowskiej,

Idealne leczo według dr Ewy Dąbrowskiej

października 17, 2018 So She 0 Comments

Lekkie, smaczne i kolorowe danie. Jedno z tych, po które chętnie sięgają wegetarianie, mięsożercy i osoby na diecie. W przepisie nie ma pieczarek i bakłażana, ponieważ dr Dąbrowska nie włączyła ich do jadłospisu podczas pierwszej fazy. Jeśli jednak nie trzymacie się zasad postu warzywno-owocowego, śmiało dodajcie te warzywa.

Jadłospis tygodniowy dieta dr Dąbrowskiej, dieta Dąbrowskiej przepisy, Leczo dieta dr Dąbrowskiej, co jeść na poście Dąbrowskiej, kuchnia, leczo wegańskie, Post Dąbrowskiej, dieta owocowo-warzywna
fot. SoShe.pl

Składniki

 

Zobaczy też
-> Wegański bigos bez tłuszczu (post dr Dąbrowskiej)
-> Pieczone jabłka ze śliwkami i cynamonem (post dr Dąbrowskiej)

• 3 duże pomidory
• dwie czerwone papryki
• dwie średnie cukinie
• duża cebula
• 2-3 ząbki czosnku
• sól
• pieprz
• łyżka wędzonej papryki (nadaje charakterystyczny, nieco mięsny smak)
• bazylia

Sposób wykonania

 

Przeczytaj również 
-> Wegańska kalafiornica (post dr Dąbrowskiej)
-> Spaghetti z cukinii (post dr Dąbrowskiej)
-> Majonez z kalafiora (post dr Dąbrowskiej)
-> Kotlety z brokułów i kiszonej kapusty (post dr Dąbrowskiej)


Pomidory kroimy w kostkę (można je wcześniej obrać ze skórki) i wrzucamy do garnka lub do głębokiej patelni, pozostałe składniki dorzucamy, kiedy pomidory zagotują się. W kolejności dodajemy pokrojoną w talarki cebulę, pokrojony drobno czosnek, pokrojoną w paski paprykę i przyprawy - sól, pieprz, paprykę wędzoną, bazylię. Całość gotujemy ok. 20 minut. Kiedy papryka zmięknie, dodajemy pokrojone w talarki cukinie, gotujemy kolejne 5 minut. Gotowe!


0 komentarze: