bigos jarski z kiszonej kapusty,

Wegański bigos bez tłuszczu (post dr Dąbrowskiej)

października 17, 2018 So She 0 Comments

Jest kilka sposobów na odchudzenie popularnego bigosu, który (umówmy się) do dietetycznych dań nie należy. Jednak dla chcącego nic trudnego - wystarczy wyeliminować kilka składników, by uzyskać danie wciąż smaczne i sprzyjające figurze. Idealne dla osób, które zdecydowały się przejść przez post dr Dąbrowskiej.

 

wegański bigos, bigos post Dąbrowskiej, co jeść na poście Dąbrowskiej, Post dr Dąbrowskiej menu, bigos jarski z kiszonej kapusty, dieta dr Dąbrowskiej przepisy, bigos z kapusty Dąbrowskiej, kuchnia,
fot. SoShe.pl

Składniki


    • pół kg kiszonej kapusty
    • mała główka kapusty (lub pół większej)
    • mała cebula
    • marchew
    • mały kawałek selera
    • mała pietruszka
    • łyżeczka kminku
    • łyżka papryki wędzonej
    • sól, pieprz
    • liść laurowy, ziele angielskie
    • mały koncentrat pomidorowy (70 g)


      Sposób wykonania

       

      Przeczytaj również 
      -> Wegańska kalafiornica (post dr Dąbrowskiej)
      -> Spaghetti z cukinii (post dr Dąbrowskiej)
      -> Majonez z kalafiora (post dr Dąbrowskiej)
      -> Kotlety z brokułów i kiszonej kapusty (post dr Dąbrowskiej)


      Cebulę kroimy w kostkę, podduszamy w niewielkiej ilości wody, kiedy zmięknie, dodajemy starte na grubych oczkach marchew, seler i pietruszkę. Po kilku minutach dodajemy odciśniętą lekko z wody i poszatkowaną kiszoną kapustę, sól, pieprz, paprykę wędzoną, kminek, liść laurowy i ziele angielskie. Dusimy pod przykryciem ok. 10 minut. Białą kapustę szatkujemy i dodajemy do duszącej się potrawy. Na koniec dodajemy koncentrat pomidorowy. Całość dusimy jeszcze ok. 15 minut. Gotowe!

      0 komentarze: